Besplatan Arduino?! – Tinkercad

Zdravo svima!

Evo me nakon predugo vremena, odvojio sam nekoliko minuta da napišem kratku objavu o nečemu što će možda baš tebi pomoći da načiniš prvi korak u svet IOT i Arduina.

Sećam se kada sam prvi put video Arduino i poželeo da ga kupim, tada sam bio klinac. Sećam se tačno kako sam pravio spisak šta je sve potrebno za moju prvu nabavku potrebnih stvarčica, naravno vrlo skromno – počeo sam od LED diodica. Tada nije bilo toliko stvari u ponudi, a i ako bi se našlo, moralo bi da se poruči iz inostranstva i da se čeka dugo, a vala i koštalo je previše za jedan džeparac tinejdžera. Sada su stvari malo bolje, sada i kod nas ima puno toga da se nađe za male pare, a osim toga, čak ti ni pare nisu potrebne – evo Tinkercad-a!

Tinkercad
tinkercad.com

Tinkercad je besplatna edukativna platforma na kojoj se nalazi simulator električnih kola uz pomoć kojeg možete eksperimentisati i učiti. Ništa više neću reći, registracija traje minut, sve ostalo je stvar mašte i želje.

Постави коментар